سرگرمي و تفريح در كانادا

خدمات مشاوره اخذ اقامت كانادا و استراليا

سرگرمي و تفريح در كانادا

۵۰ بازديد

تفريحات كانادا

 

هر كشوري تفريحات خاص خود را دارد. تفريح در كانادا بخش‌هاي جذابي دارد كه در اين مقاله به شما معرفي مي‎ كنيم. در هر فصلي به تفريح‌هاي خاصي دسترسي داريد.

اما بهترين فصل تفريح در اقامت كانادا فصل زمستان است. شما مي‌توانيد در اين فصل به ديدن خرس‌هاي قطبي برويد. براي اين كار به شهر چرچيل در كانادا برويد و از موجودات عظيم الجثه ديدن كنيد.

اگر اين موضوع برايتان جذاب است، با وسيله نقليه‌هاي مخصوص به اين مناطق هدايت مي‌شويد. ساختار اين خودروها به گونه‌اي است كه از شما در برابر حيوانات محافظت مي‌كند.

همچنين اقامتگاه‌هاي امني نيز در اين مناطق وجود دارد كه شما پس از طي مسافتي مي‌توانيد در آن استراحت داشته باشيد.

قايقراني در رودخانه بو، يكي ديگر از تفريحات جذاب كاناداست. افرادي كه عاشق آدرنالين باشند از تفريحات سرعتي و داراي ارتفاع لذت مي‌برند.

اما اين قايقراني با آن چيزي كه در ذهنتان آمده كاملا متفاوت است. مسيرهاي اين رودخانه پر از فراز و نشيب و با ناهمواري‌هاي شديد است. اگر خواستيد در اين تفريح شركت كنيد خود را در قايق محكم نگه داريد تا به بيرون پرتاب نشويد.

اما مگر مي‌شود به كانادا برويد و آبشار نياگارا را نبينيد؟ اين آبشار 12000 ساله در مرز بين اروپا و امريكا قرار دارد. در كنار اين آبشار زيپ‌لاين با مسيري طولاني وجود دارد. 4

خط موازي زيپ لاين در فاصله 600 متري از آبشار در كنار هم قرار گرفته كه مي‌توانيد اين تفريح در كانادا را به همراه خانواده‌‍تان انجام دهيد. براي شركت در اين تفريح وزن شما بايد كمتر از 130 كيلوگرم باشد. اما اگر دل و جرئت اين كار را نداريد حتي ديدن اين منظره و عكاسي از آن نيز براي شما يك خاطره جذاب خواهد شد.

براي تحصيل در كانادا با شماره هاي ما تماس بگريد

تفريحات زمستاني در كانادا

تفريحات زمستاني

همانطور كه مي‌دانيد در كانادا بيشتر ماه‌هاي سال شاهد برف هستيم. تفريحات زمستاني در كانادا طرفداران زيادي دارد.

اگر بخواهم اصل قضيه را به شما بگويم اين است كه در فصل زمستان حوصله‌تان سر نمي‌رود. سورتمه سواري در فصل زمستان يك تفريح هيجان انگيز براي علاقمندان است.

علاقمندان مي‌توانند از ماه اكتبر تا آوريل در منطقه يوكان و رشته كوه‌هاي راكي به اين تفريح بپردازند. سورتمه سواري با حيوانات اسب و سگ انجام مي‌شود.

براي ماشين سواري بر روي يخ به شما پيشنهاد مي‌كنيم به منطقه كبك برويد. اين ورزش در اين منطقه رواج زيادي دارد. شما با اين ماشين‌هاي مخصوص مي‌توانيد هيجان و سرعت را بر روي برف و يخ تجربه كنيد.

از پياده‌روي بر روي برف نترسيد. اگر نگران زمين خوردن بر روي برف هستيد شما به يك جفت كفش مخصوص پياده‌روي داريد كه در تورهاي اسنوشوئينگ در اختيارتان مي‌گذارند.

حتما دلتان مي‌خواهد در وسط سرما و برف در حوضچه آبگرم قرار بگيريد. اين كار يكي از تفريحات كانادايي‌هاست. در فضاي باز و حتي موقع بارش برف حوضچه‌هاي آبگرمي را قرار داده‌اند كه يك تجربه متفاوت از تفريحات زمستاني داشته باشيد.

اما اين پايان تفريح در كانادا نيست. تله كابين معروف در كلمبيا، ماهيگيري در يخ، اسكي از ديگر تفريحات زمستاني در كاناداست.

اين تفريح در كانادا را از دست ندهيد

اگر عاشق ارتفاع هستيد و احيانا داروي قلب  مصرف نمي‌كنيد يك تفريح در كانادا به شما معرفي مي‌كنم كه تا ابد در خاطرتان بماند.

بلندترين قله كانادا در كبك قرار دارد. شما در اين منطقه مسكوني مي‌توانيد پرش از ارتفاع زياد آن هم حدود 200 فوت را تجربه كنيد. اگر از بالاي اين قله به پايين نگاه كنيد متوجه درياچه‌اي زيبا در زير پايتان خواهيد شد.

پس از سقوط به سمت پايين قله قسمتي از بدن شما به سطح اين درياچه برخورد مي‌كند كه مي‌تواند هيجان را چند برابر كند.

براي انجام اين تفريح در كانادا بايد دل شير داشته باشيد. امكانات امنيتي اين تفريح برقرار است. باقي داستان به شجاعت شما بستگي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.