بزرگترين باغ گل دنيا ، باغ بوچارت كانادا

خدمات مشاوره اخذ اقامت كانادا و استراليا

بزرگترين باغ گل دنيا ، باغ بوچارت كانادا

۴۴ بازديد

باغ گل كانادا

 

باغ بوچارت كانادا در شمال شهر ويكتوريا قرار دارد. همچنين اگر از شهر ونكوور حدود 100 كيلومتر رانندگي كنيد بعد از 30 دقيقه حركت به اين مجموعه مي‌رسيد. البته همه روزه اتوبوس‌ها مسير حركت از مبدا شهر ويكتوريا به سمت باغ بوچارت و خليج سوارتز حركت مي‌كنند.

اين باغ بزرگ در خليج برنتوود قرار دارد. شما مي‌توانيد حدود 4 ساعت در بوچارت قدم بزنيد و از طبيعت رنگارنگ آن لذت ببريد. البته اين زمان پيشنهاد ماست. شما اگر بخواهيد تمامي قسمت‌هاي اين باغ بزرگ را تماشا كنيد، بايد چند روز وقت صرف آن كنيد.

بزرگي اين مجموعه به اندازه‌اي است كه در برخي فصول تعداد 500 نفر پرسنل بايد در اين مجموعه مشغول به كار باشند كه طبيعت اين فضا زنده بماند. اين نگهداري به سادگي نيست. هر گياهي نياز به مراقبت‌هاي ويژه‌اي دارد كه بهتر است توسط تيم متخصص انجام شود. به شما توصيه مي‌كنيم اگر حتي براي مدت كوتاهي مجوز اقامت كانادا را تحت اختيار داشتيد، سري به جذابيت‌هاي توريستي اين كشور بزنيد.

اما توجه داشته باشيد براي اجازه ورود به اين مجموعه بايد به ازاي هر تعداد نفر هزينه ورودي پرداخت كنيد. اين‌جا يكي از مكان‌هاي تفريحي اقتصادي در كاناداست.

اگر به قصد گردش به كانادا سفر كرده‌ايد مي‌توانيد يكي از روزهاي خود را در باغ بوچارت كانادا سپري كنيد. قطعا خاطره‌اي كه از آن برايتان باقي مي‌ماند بسيار دل‌انگيز مي‌شود.

همه ما عكاسي از طبيعت را دوست داريم. اگر شما هم به دنبال يك بهانه هستيد تا عكس‌هاي جالبي با هنر خود ثبت كنيد، رفتن به اين باغ را به شما توصيه مي‌كنيم.

باغ گل كانادا

طبيعت هزار رنگ در كانادا

وسعت اين باغ حدود 22 هكتار است. بازديد در همه فصول سال امكان‌پذير است و در هر فصل نمايي متفاوت از خود را به شما نشان مي‌دهد. باغ بوچارت كانادا در سال 2004 به ثبت ملي اين كشور رسيد.

جالب است بدانيد شروع ساخت اين باغ در سال 1909 از يك معدن بلااستفاده بود. يك زمين مخروبه معدن، حال به يكي از بزرگترين باغ گل‌هاي طبيعي دنيا تبديل شده است. پس از سال‌ها تلاش اين باغ در سال 2012 جايزه باغ شايسته آمريكايي را دريافت كرد.

با ورود به باغ بوچارت، طيف وسيعي از رنگ‌هاي طبيعت را خواهيد ديد. اين حجم زيبايي در يك مجموعه چند هكتاري شما را به وجد خواهد آورد.

احساستان دروغ نمي‌گويد؛ اين جا قطعه‌اي از بهشت بر روي زمين است. در اين باغ مي‌توانيد از مسيرهاي باريك و پر پيچ و خم قدم بزنيد. اگر در تاريكي هوا در اين باغ حضور داشته باشيد، شاهد نوراني شدن درختان و لابه‌لاي بوته‌ها توسط نورپردازي‌هاي زيبا مي‌شويد.

اما اين باغ هزار رنگ داراي چند بخش است. باغ گل رز كه يكي از زيباترين قسمت‌هاست، باغ ژاپني و ايتاليايي، باغ مديترانه‌اي و باغ غرق شده، بخش‌هاي متنوع اين مجموعه است.

جذب توريست در باغ بوچارت

باغ بوچارت كانادا يكي از جاذبه‌هاي توريستي كانادا محسوب مي‌شود. بسياري از گردشگران، قبل از سفر به كشوري، مقاصد گردشگري آن كشور را جستجو مي‌كنند و براي تماشاي آن برنامه‌ريزي مي‌كنند. يكي از مكان‌هايي كه گردشگران در كانادا انتخاب مي‌كنند باغ بوچارت است. زيبايي اين فضا باعث شده هر ساله تعداد زيادي گردشگر و توريست از همه جاي دنيا پا به كانادا بگذارد و براي يك بار هم كه شده اين محيط را از نزديك ببيند.

براي رفتن به اين باغ نيازي نيست حتما در ماه خاصي به اين مكان مراجعه كنيد. هر فصلي را براي رفتن به بوچارت انتخاب كنيد شاهد زيبايي‌هاي خاص آن مي‌شويد. در هر فصل جذابيت‌هاي زيادي از گل و گياه مخصوص به آن فصل را شاهد باشيد.

مكان‌هاي شگفت‌انگيز مانند باغ گل در ذهن توريست‌هاي هر كشور باقي مي‌ماند.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.