معرفي جاذبه هاي توريستي كانادا

خدمات مشاوره اخذ اقامت كانادا و استراليا

معرفي جاذبه هاي توريستي كانادا

۲۹ بازديد

جاذبه هاي توريستي كانادا

 

اگر از آن دسته افراد هستيد كه دلتان با ديدن طبيعت شاد مي‌شود، كانادا يكي از مقصدهاي گردشگري شما مي‌شود. كانادا دومين كشور پهناور در جهان است. اين كشور با اين وسعت داراي مناظر طبيعي زيبايي است كه چشم هر گردشگر را مجذوب خود مي‌كند. در اين مقاله قصد داريم جاذبه هاي توريستي كانادا را به شما معرفي كنيم تا اگر قصد اقامت در كانادا و يا گردش در آن  را داريد، با چند مكان آن آشنا باشيد.

شايد فكر كنيد كانادا سر تا سر سال برف و يخبندان است. اما به اين شكل نيست. آب و هواي كانادا به دليل محل قرارگيري در نيمكره شمالي طبيعتا آب و هواي سردتري نسبت به ايران دارد. اما به اين شكل نيست كه هميشه در همه جاي كشور برف نشسته باشد و شما از گشت و گذار محروم شويد. اين كشور پهناور داراي آب و هواي متنوعي است. شما 4 فصل بهار و تابستان و پاييز و زمستان را در كانادا خواهيد ديد.

اگر عاشق هيجان تماشاي حيوانات از نزديك هستيد، به كانادا سفر كنيد. در قسمت شمال كشور كانادا به شهر Churchill

مي‌رسيد. براي سفر به اين منطقه بايد مسيري را با قطار به مدت 3 روز طي كنيد تا به اين منطقه يخ زده برسيد. خرس‌هاي قطبي عاشق سرما هستند به همين دليل در اين منطقه زندگي آنان برقرار است.

طبيعت گردي در كانادا

آبشار نياگارا! حتما بارها نامش را شنيده‌ايد. اين منظره زيبا كه آن را يكي از زيباترين جاذبه هاي توريستي كانادا قبول داريم، از وجود 3 آبشار در كنار هم پديد آمده است. اين آبشار در مرز آمريكا و كانادا قرار دارد. يكي از دلايل معروف شدن اين آبشار سرعت حركت آب‌هاي آن در ميان ديگر آبشارهاي جهان است.

با سفر به كانادا يكي از قديمي‌ترين جنگل‌هاي دنيا را خواهيد ديد. جنگل كاتدرال گرو داراي درختان تنومند و بلندي است كه طول آن با صد متر هم مي‌رسد. اگر در پايين اين درختان بايستيد، شاخه انتهايي آن را به سختي مي‌بينيد.عظمت يك جنگل را با قدم زدن در كاتدرال گرو احساس خواهيد كرد.

تماشاي پديده شفق قطبي براي عاشقان اين موضوع يك روياست. با سفر به كانادا آرزوي آنان محقق خواهد شد. براي تماشاي اين نورهاي زيبا از اواخر پاييز تا فصل بهار به منطقه شمال غربي Yukon قابل رويت هستند.

پارك‌هاي ملي از جاذبه هاي توريستي كانادا

پارك ملي كانادا

پارك ملي مون ترامبلان، اين پارك ملي زيبا  از جاذبه هاي توريستي كانادا كه هر ساله گردشگران زيادي را به خود جذب مي‌كند، در شهر كبك و در شمال شهري به همين نام قرار گرفته است. در اين پارك مي‌توانيد در مسيرهاي مخصوص پياده روي كنيد، در فصل زمستان از پيست اسكي استفاده كنيد و همچنين به كوه نوردي بپردازيد.

با بزرگترين پارك ملي كانادا آشنا شويد. پارك ملي جاسپر در محدوده رشته كوه راكي قرار دارد. البته در گذشته نام اين پارك فيتزوگ بوده اما بعدها نام يكي از تجار كانادا به نام جاسپر هاوزر سال 1907 اسم اين پارك تغيير يافت. و اكنون يكي از زيباترين پارك‌هاي ملي دنياست.

و اما قديمي‌ترين پارك ملي كانادا را به شما معرفي مي‌كنيم. پارك ملي بنف هم ميان رشته كوه راكي و در استان آلبرتا قرار گرفته است. شهر بنف ديدني‌ترين شهر اين استان است و اين پارك زيبا در اين شهر قرار دارد. 3 پيست اسكي در اين پارك وجود دارد و مي‌توانيد تفريح زمستاني خود را داشته باشيد. تفريحات ديگري مانند زمين گلف، استخر آب گرم روباز، پياده روي و كوهنوردي را در اين پارك زيبا مي‌توانيد داشته باشيد. حتي اگر علاقه به فعاليت نداشته باشيد، مي‌توانيد در كنار درياچه اين پارك بنشينيد و از منظره رويايي آن لذت ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.